znizkan

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Tova - 1 februari 2012 21:31

Hejhej :)



Kom nyss heem.

Har varit med Amanda hela dagen och några timmar var Alex med oxå :)

kulkul.

Vi eller dom åkte skridskor (jag har inga) och Alex ramlade typ hela tiden c:

Amanda den sketna saken ramlade inte en gång.

Men när vi gick till Ica så ramlade hon precis utanför Röda Korset, haha, skit kul.. :D *happyfejs*

Men ah,  det var svin kallt om ni ville veta D:

När vi var där och dom åkte var det 5 killar där samtidigt.

och gissa vilka det var?

Jo, ONE DIRECTION.

haha, nejmen, lite kul eftersom det var 5 KILLAR, lool.

Nejmen, vet inte vilka det var men 1 av dom hade blå jacka/kofta och jag döpte honom till Bärt och att han är 150 år c:

När de gick så sa dom:

"Hejdå!" och jag sa "HejDå bärt"

haha, då sa han: "Vaddå Bärt?"

Då började vi gapskratta c:


ANNAT ÄMNE.


Från den 5 April till den 9 April kommer jag vara någonstans som jag inte kommer på vart. Men jag kommer att åka tåg till Katrineholm och sen efterdet åka direkt till Fjälen. c:

Ska åka skidor med min moster och hennes tjej c:

kulkul.



Aja, bloggar mer ikväll.


Lowe Ya<33

Av Tova - 1 februari 2012 16:07

Hejje :D


Idag var det såklart skola.. , trååkigt

Men ja, vi slutade kl. 15.00 idag me :C


Intressanta ämnen idag: Idrott.

Eller ne, vi åkte skridskor och bara så ni vet:

JAG KAN INTE ÅKA MED HOKEY-SKRIDSKOR!!


Jag ramlade bara 2 ggr faktiskt :D

OMG. Jag blev jätte förvånad att jag inte dog.

Jag frös som in i helvete..


Det kändes som om mina fötter skulle gå av när vi började.

Men Amanda slapp såklart åka, bara för att det inte fanns några skridskor i hennes storlek :-(

Elakt. Men Jessica och jag¨åkte.

Okej, Jessica stog mest still borta vid Amanda men JAG åkte runt och försökte att inte ramla eller bli tagen av någon (vi körde ta)..

Det gick sådär..

JAG tog t.o.m våran gympalärare 'ven om jag var as dålig och han hade åkt i 10 år C:

Fast jag tror han stannade med mening för att jag inte skulle känna mejj mobbad c:

Det ska ni veta, hjälpte inte.


Men när vi slutade följde Manda (Amanda) med mejj hem och nu äter vi pannkakor c:


 


Här är jag igårkväll när jag och molly gosade c:

Av Tova - 1 februari 2012 00:00

Hej älsklingar :*


Idag fyller Harry Styles i 1D 18 år<33


Grattis!!

hehe..


Jag sa för typ 30 min sen att jag skulle blogga ett grattis till honom kl. 00.00 :D


ohyeah<33


Grattis igen, älskar dejj..

Även om jag älskar Zayn mer, men det säger jag ju inte :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, en tjej på 11 vårar här. Namnet är Tova.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards