znizkan

Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Melodifestivalen!!

Av Tova - 4 februari 2012 21:18

Hejsan :)


Nu är Melodifestivalen 2012's första program slut.

Vilken var er favorit??


min var Loreen och Dead by april :D

Loreen kom til globen OCH DET GJORDE DBA MED :D

OMG.

Älskar de :D

Sean Banan var oxå bra ;)


men inte tillräkligt för att slå DBA ;)


Men jaja, måste gå nu<33

See Ya<33


Love Ya :D



 



ps.: Ny signatur, va tycks??

Och ny Header:


    

 
 
Ingen bild

Rebecka Johansson

4 februari 2012 23:59

Hur gjorde du headern?:) den var sjukt snygg iallafal

Tova

5 februari 2012 15:42

Det var inte jag som gjorde den.
Jag frågade en tjej som ger ut headers gratis :)

 
Emilia

Emilia

5 februari 2012 20:00

Najs signatur ^^ picnik.se är en superbra redigerings sida ((:

http://Dueproblemet.blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tova - 13 februari 2012 11:58

Hej Hej c:     Förlåt att jag inte har bloggat på en veckan men asså, har inte haft något hos internet pappa så har inte kunnat blogga.. Men jaja, i torsdags åkte min bonusmamma in med min lillebror till sjukhuset.. Han har typ luftrörsinfe...

Av Tova - 5 februari 2012 15:43

TjenaTjena.   Är ganska pigg idag, vilket var raka motsatsen mot var jag trodde jag vill vara. Alltså trodde jag att jag skulle vara helt död, typ.   Aja, kom nyss hem till pappa igen. Roligt roligt för min lilllasyster kom med en jätte k...

Av Tova - 4 februari 2012 19:26

OMG NEEEEJ!!   Har inte med mejj min kamera tbx till mamma!! Ni får inga bilder idag heller D:   Men imon ska jag ta lite kort ute tror jag<3 DÅ får ni troligen bilder så att det räcka och blir över c:     Mamma har inte kommit h...

Av Tova - 4 februari 2012 17:09

Hej sötisar :*   Hur mår ni? Själv mår jag toppen som vanligt.. Eller ja..   Men inatt sov jag hos papa för att som jag sa igår (tror jag?) var mamma på minnes-stund för hennes kompis har dött. Tänker inte säga hur för det behöver inte ...

Av Tova - 3 februari 2012 21:18

Förlåt people att jag inte bloggade igår.. Jag var så jävla trött!!   Ush, men nu är jag pigg igen c: Gårdagen var typ, vänta vad gjorde jag igår? Först var jag ju såklart i skolan och ja, vi hade idrott och åkte skridskor igen.. Jag suge...

Presentation

Hej, en tjej på 11 vårar här. Namnet är Tova.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards