znizkan

Alla inlägg under januari 2012

Av Tova - 31 januari 2012 22:48

Försöker fixa en BRA header men det går inte!!

Förlåt för att bloggen ser  eh.. konstig ut, men jag ska fixa det!

Lovar.


Men ja, får fixa lite till för allt blir FEL. HELA tiden.

Håller på att ladda upp bilder.


Här nedanför kommer några bilder som ni ska se<33


 

Typ såhär ville jag att min header skulle se ut. Men nej dåe, det skulle den visst INTE göra.


 

Här är jag när det inte går som jag vill med headen D:


 

Här är min katt Molly och jag c:




vi sees<33

Av Tova - 31 januari 2012 19:36

Chacha!!


Hur mår ni idag??

Själv mår jag toppen :)

Fortfarande lite förkyld, men jag klarar det!


Idag har jag varit i skolan, tråkigt som vanligt..

Förlåt att jag inte bloggar så mkt nu..

Men jag kommer börja göra det nu för jag har sparat mitt löserord på min lilla dator!!

Bra va??

Såklart!!


Tillbaka till min dag<3

Jo, på rasterna var jag med världens bästa Amanda, vi satt på bibblan i en soffa. Som är jätte obekväm

om ni ville veta. Då och då kom det några andra i vår klass.

T ex först kom MArtin och Samuel och flummade lite och faktisk VAR MED och pratade killar med oss.

Snacka om oväntat från DOM.

Herregud..

Sen lite senare kom Eric och flummade.

Kul. Resten av raseterna spenderade jag med Amanda såklart och Eric inne på bibblan i soffan.

Vi kom NÄSTAN försent till en lektion. Så roligt hade vi.

Eller nej, vi orkade bara inte kolla på klockan.

Vi slutade kl. 14.50 typ, egentligen skulle vi sluta 15.00 men vi blev klara fortare.

Efter skolan sålde dom godis i fiket som jag köpte.

MUUMS<33


Sen följde världens gulligaste Ebba med mig hem.

När vi kom hem gjorde vi inte så mkt..

Typ satt vi datorn, åt nudlar, tittade på tv..

Gjorde chokladbolls smet eller deg eller va sjutton det nu är och åt upp det!

Nomnomnomnom<33


Ja, Ebba åkte hem..

Jag nördade ett tråkigt data-spel..

"Star Shine - Hemligheten på Pine Hill"

Episod 2 ;)

haha..

Kommer lägga ut de 3 spel jag har hos mamma, har 1 annat hos pappa ;)

Vi har alla spelen :D



haha, kommer att lägga ut flera andra bilder..

Kommer nog åka in till stan med Ebba denna veckan, imon ska jag vara med Amanda och kommer

nog ta några bilder där oxå..


Puzz på er<33

kommer nog blogga lite mer senare..

KANSKE, inte säkert ;)


älskar er<33

Av Tova - 30 januari 2012 15:03

hejhej..


Jag var såklart i skolan idag..

Men asså..


Min klass är med i ett projekt som heter "barn i balans", det började vi med idag..

Då skulle vi lyssna på en skiva och blablabla.

Sen skulle man RÄKNA sina andertag, alltså man andades in = 1 andades ut = 1 andades in = 2 osv. och sen så efter typ 1 min så säger hon som läser "om ni kommer på andra tankar så är det bara att börja om på 1".. Då kommer man ju såklart på andra tankar och man får bara lust att döda henne!!

Tur för henne att det var en skiva c:


Okej, jag vet inte hur många av er det var som fattade man ja<33

Idag slutade vi kl. 13.10


Ganska skönt för annars hade jag nog fått gå hem så snorig som jag är..


aja..

Men ja, i lördags fick jag en ny dator, en mini dator: Samsung, rosa..

Men kan bara blogga från min "stora" dator som känns gigantisk om man har suttit vid en jätte liten c3


Kolla:


 


Snacka om skillnad<3

då fattar ni va <33


Här kommer bilder på min kissemiss<3


       


och så slutar vi med en bild på mejj<33


Puzz hej<3

Av Tova - 29 januari 2012 22:19

Jag är dåe ett 1D-fan.

Älskar dom över allt annat.

Eller nästan allt, mina 2 bästisar kommer helt klart före dom men ja, tätt efter kommer dåe 1D.

och bara så ni vet;

ZAYN MALIK ÄR MIIN


What Makes You Beautiful


Det är deras bästa låt ever.

Kommer alltid vara.


Men 2:a kommer:



Gotta Be You


Såklart


Efter det kommer I Wish.

Sen vet jag inte


Men komihåg:


ZAYN MALIK ÄR MIN.


Puzz

Av Tova - 29 januari 2012 22:08

Välkommna till min nya blogg!!


Jag är dåe en tjej på 11 vårar som heter Tova.

Det var allt ni behöver veta :D

nejmen, ni får läsa lite mer om mig någon annan stans<33


Jag har oxå gSm (gosupermodel.se) och heter där zenziz :D


Här kommer en bild på mejj:  


Bilden har inget ljus på sig för att den är typ kväll nu och orkade inte gå upp och tända..

Därför är bilden så mörk..


Här kommer 2 andra bilder:


   


haha, kulkul..


nejmen, nu ska jag soovaa<33


nattinatti


puzz<33



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, en tjej på 11 vårar här. Namnet är Tova.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards