znizkan

Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

bloggade inte igår..

Av Tova - 3 februari 2012 21:18

Förlåt people att jag inte bloggade igår..

Jag var så jävla trött!!


Ush, men nu är jag pigg igen c:

Gårdagen var typ, vänta vad gjorde jag igår?

Först var jag ju såklart i skolan och ja, vi hade idrott och åkte skridskor igen..

Jag suger som sagt på att åka hokeyskridskor och Jessica rent av siger på det..

Vi började typ 10 i 10 och slutade 20 i 11 typ. När klockan var typ 10 över 10 så gav Jessica och jag upp och frågade våran idrottslärare om vi fick gå in i gympasalen och han sa ja.

Det var några till än vi som gick in, och då var det ett volleyboll/badminton-nät och då tog vi fram badminton-racket till oss alla och 1 boll och så sköt en kille över bollen till mejj och Jessica och då kom det bakom Jesica och hon missade och då skulle jag skuta över den och då missade jag den och då sköt jag ist Jessica i ryggen.

Fyfan va jag dog av skratt och Jessica bah:

"AAAAAAAAOOOOÅÅÅ"

haha, älskar när du säger så Jessica<33

LoveYa, men Emilia älskar jag såklart mer<33

haha, känn dejj ägd Jessica :D

Tbx till ämnet, jag typ dog av skratt, blablabla

hon sa "aaooååå" blablabla..

KulKulKul..

Yeah<3

Slutade kl. 15.00 igår så det var lång dag och satt typ bara vid datorn när jag kommer hem.

Jag som sagt jätte trött därför bloggade inte jag ^-^


Idag:

Idag gick jag i skolan som vanligt, vi hade bara Musik, Svenska/Slöjd och Mentorstid..

Vi gick till typ 10 i 1 eller 5 i 1..

Vi skulle sluta 10 över 1 men vi kunde inte kolla på lilla aktuellt eller lilla löpsedeln eller vad vi nu kollar på på fredagar xD..

haha..


Efter skolan gick jag med Jessica till hennes mammas jobb för att jag skulle vara med på BINGO.

haha lol. Men jag hade inget att göra så jag följde med och det kostade 30 kronor och det hade jag med mejj..

haha, jag vann en 200 grams Marabou c:

Jessica vann inget men hon FICK en 200 grams Marabou '-'

DET var fusk och den räknades INTE så jag vann c:

Efter 3-4 runder så fikade vi och sen så var det 3-4 runder och sen så var det slut.

Då kom Jessicas, hennes mammas, hennes syster och bonus pappas nya hundar Rockie eller hur det stavas och Atte. ( Egentligen hette Atte Rambo och eftersom det blev jobbigt eftersom båda började på R var de ju såklart namna på bäste Rambo. Elakt för jag älskar namnet Rambo på hundar. Han skulle heta Atte ELLER Atlas. Då ville JAG att han skulle heter Atlas men nejdåe, han heter nu Atte  


Men ja, när jag kom hem igen så åkte jag hem till pappa för att mamma skulle på minnesstund för att hennes jobbarkompis har dött..

När vi kom fram till pappa åt vi tacos<3

MUMS.

Sen så slappade vi och nu sitter vi i soffan, äter chips och godis och dricker saft (vi har läsk hemma men den är till imon.) och kollar på Irene Huss c:


Måste gå nu<33


HejDa :D



puzz<3

 
 
Smiley.

Smiley.

4 februari 2012 17:04

Gud vad långa inlägg du skriver!
Ett tips: Det blir jobbigt med en massa långa inlägg!

http://karrodid.blogg.se

Tova

4 februari 2012 19:24

jo, men just det inlägget du kommenterade var för 2 dagar ;)

Annars gör jag (eller försöker) inte så långa inlägg ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tova - 13 februari 2012 11:58

Hej Hej c:     Förlåt att jag inte har bloggat på en veckan men asså, har inte haft något hos internet pappa så har inte kunnat blogga.. Men jaja, i torsdags åkte min bonusmamma in med min lillebror till sjukhuset.. Han har typ luftrörsinfe...

Av Tova - 5 februari 2012 15:43

TjenaTjena.   Är ganska pigg idag, vilket var raka motsatsen mot var jag trodde jag vill vara. Alltså trodde jag att jag skulle vara helt död, typ.   Aja, kom nyss hem till pappa igen. Roligt roligt för min lilllasyster kom med en jätte k...

Av Tova - 4 februari 2012 21:18


Hejsan :)   Nu är Melodifestivalen 2012's första program slut. Vilken var er favorit??   min var Loreen och Dead by april :D Loreen kom til globen OCH DET GJORDE DBA MED :D OMG. Älskar de :D Sean Banan var oxå bra ;)   men inte ...

Av Tova - 4 februari 2012 19:26

OMG NEEEEJ!!   Har inte med mejj min kamera tbx till mamma!! Ni får inga bilder idag heller D:   Men imon ska jag ta lite kort ute tror jag<3 DÅ får ni troligen bilder så att det räcka och blir över c:     Mamma har inte kommit h...

Av Tova - 4 februari 2012 17:09

Hej sötisar :*   Hur mår ni? Själv mår jag toppen som vanligt.. Eller ja..   Men inatt sov jag hos papa för att som jag sa igår (tror jag?) var mamma på minnes-stund för hennes kompis har dött. Tänker inte säga hur för det behöver inte ...

Presentation

Hej, en tjej på 11 vårar här. Namnet är Tova.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards