znizkan

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Världen bästa Amanda.<3

Av Tova - 31 januari 2012 19:36

Chacha!!


Hur mår ni idag??

Själv mår jag toppen :)

Fortfarande lite förkyld, men jag klarar det!


Idag har jag varit i skolan, tråkigt som vanligt..

Förlåt att jag inte bloggar så mkt nu..

Men jag kommer börja göra det nu för jag har sparat mitt löserord på min lilla dator!!

Bra va??

Såklart!!


Tillbaka till min dag<3

Jo, på rasterna var jag med världens bästa Amanda, vi satt på bibblan i en soffa. Som är jätte obekväm

om ni ville veta. Då och då kom det några andra i vår klass.

T ex först kom MArtin och Samuel och flummade lite och faktisk VAR MED och pratade killar med oss.

Snacka om oväntat från DOM.

Herregud..

Sen lite senare kom Eric och flummade.

Kul. Resten av raseterna spenderade jag med Amanda såklart och Eric inne på bibblan i soffan.

Vi kom NÄSTAN försent till en lektion. Så roligt hade vi.

Eller nej, vi orkade bara inte kolla på klockan.

Vi slutade kl. 14.50 typ, egentligen skulle vi sluta 15.00 men vi blev klara fortare.

Efter skolan sålde dom godis i fiket som jag köpte.

MUUMS<33


Sen följde världens gulligaste Ebba med mig hem.

När vi kom hem gjorde vi inte så mkt..

Typ satt vi datorn, åt nudlar, tittade på tv..

Gjorde chokladbolls smet eller deg eller va sjutton det nu är och åt upp det!

Nomnomnomnom<33


Ja, Ebba åkte hem..

Jag nördade ett tråkigt data-spel..

"Star Shine - Hemligheten på Pine Hill"

Episod 2 ;)

haha..

Kommer lägga ut de 3 spel jag har hos mamma, har 1 annat hos pappa ;)

Vi har alla spelen :D



haha, kommer att lägga ut flera andra bilder..

Kommer nog åka in till stan med Ebba denna veckan, imon ska jag vara med Amanda och kommer

nog ta några bilder där oxå..


Puzz på er<33

kommer nog blogga lite mer senare..

KANSKE, inte säkert ;)


älskar er<33

 
 
Simux

Simux

31 januari 2012 22:28

Ser ut som du varit med om mycket under denna dag. :)

http://simux.blogg.se

Tova

31 januari 2012 23:18

Japp ;)
Det kan man lungt säga

 
Emiiliaaa

Emiiliaaa

1 februari 2012 15:51

HAha, orkade bara läsa halva inlägget..

http://dueproblemet.bloggplatsen.se

Tova

1 februari 2012 16:06

ahaha, Naw

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tova - 13 februari 2012 11:58

Hej Hej c:     Förlåt att jag inte har bloggat på en veckan men asså, har inte haft något hos internet pappa så har inte kunnat blogga.. Men jaja, i torsdags åkte min bonusmamma in med min lillebror till sjukhuset.. Han har typ luftrörsinfe...

Av Tova - 5 februari 2012 15:43

TjenaTjena.   Är ganska pigg idag, vilket var raka motsatsen mot var jag trodde jag vill vara. Alltså trodde jag att jag skulle vara helt död, typ.   Aja, kom nyss hem till pappa igen. Roligt roligt för min lilllasyster kom med en jätte k...

Av Tova - 4 februari 2012 21:18


Hejsan :)   Nu är Melodifestivalen 2012's första program slut. Vilken var er favorit??   min var Loreen och Dead by april :D Loreen kom til globen OCH DET GJORDE DBA MED :D OMG. Älskar de :D Sean Banan var oxå bra ;)   men inte ...

Av Tova - 4 februari 2012 19:26

OMG NEEEEJ!!   Har inte med mejj min kamera tbx till mamma!! Ni får inga bilder idag heller D:   Men imon ska jag ta lite kort ute tror jag<3 DÅ får ni troligen bilder så att det räcka och blir över c:     Mamma har inte kommit h...

Av Tova - 4 februari 2012 17:09

Hej sötisar :*   Hur mår ni? Själv mår jag toppen som vanligt.. Eller ja..   Men inatt sov jag hos papa för att som jag sa igår (tror jag?) var mamma på minnes-stund för hennes kompis har dött. Tänker inte säga hur för det behöver inte ...

Presentation

Hej, en tjej på 11 vårar här. Namnet är Tova.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards